مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-30سياسي

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی


ایرانسل، برای سومین سال متوالی، در سومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» و «تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)» شد.

- ایرانسل، برای سومین سال متوالی، در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر سه شنبه 7 شهریور 1402، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر سکینه پاد دستیار رییس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی و جمعی از مدیران، اساتید پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، پیام خانم آنه گرت آبارزوا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی که حاوی تأکید انجمن بین المللی روابط عمومی بر اجرایی کردن کد اخلاقی و دستورالعمل ارتباطات تغییرات آب و هوایی بود، قرائت شد.

در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، براساس ارزیابی های بین المللی به ایرانسل تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی