مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-01سياسي

راهپیمایی اربعین مانور اقتدار امت اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مانور قدرت و اقتدار اسلام و امت اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ملاقات با دست اندرکاران کنگره 3400 شهید استان اردبیل فضایلی در شأن استان اردبیل بیان فرمودند که هیچ نقطه ایران حائز آن نیست.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی ایران امروز مرهون تلاش صفویه از خطه اردبیل است یعنی الان نیز همه ما در کنار سفره صفویه هستیم و به تعبیر محیط طباطبایی اگر اردبیل نبود ایران نبود بعد از سقوط ساسانیان اولین انسجام در سطح کلان کشور ایران توسط صفویه صورت پذیرفت و یک امپراتوری عظیم که 40 درصد آن در حال حاضر دست ما رسیده است تشکیل گردید و شأن ملت ما را تا عنان السماء بالا برد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: دوم اینکه انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد یعنی اردبیل ایران را به فضیلتی استثنایی که موالات با اهل بیت نبی مکرم اسلام است مزین ساخت در نتیجه کل ایرانیان در این وصف بی نظیر مدیون خطه استان اردبیل هستند در این خصوص باید مجموعه علمی و فنی تشکیل گردد و ابعاد این دو ممیزه بزرگ را تبیین کند.

عاملی تصریح کرد: کار باید آن چنان پیش برود که هر توریستی وارد استان شد این دو فضیلت برای او ملموس باشد صفویه برای احیای این دو امر 200 سال مقدمه برداشتند از شیخ صفی الدین اسح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین مانور اقتدار امت اسلامی است

راهپیمایی اربعین مانور اقتدار امت اسلامی است