مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-14بين الملل

دیدار هیاتی از اقلیم کردستان عراق با السودانی در بغداد


نخست وزیر عراق امروز پنج شنبه و در دیدار هیاتی از اقلیم کردستان عراق بر جدیت کابینه اش برای دستیابی به راه حل های اساسی جهت تعامل با اربیل تاکید کرد.

- نخست وزیر عراق امروز پنج شنبه و در دیدار هیاتی از اقلیم کردستان عراق بر جدیت کابینه اش برای دستیابی به راه حل های اساسی جهت تعامل با اربیل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، دفتر اطلاع رسانی محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز در بیانیه ای اعلام کرد که السودانی در استقبال از مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و قباد طالبانی معاون او و هیات همراه بر لزوم دستیابی به راه حلی برای مشکلات حقوقی و مالی موجود میان بغداد و اربیل طبق قانون اساسی و قوانین این کشور تاکید کرد و گفت: رویکرد کابینه فعلی بر اصل تلاش برای تقویت ثبات همیشگی به دور از اختلاف نظرها مبتنی است.

طبق این بیانیه، السودانی در ادامه نیز بر جدیت کابینه اش در دستیابی به راه حل هایی ریشه ای جهت تعامل با اربیل تاکید کرد و گفت: کابینه همواره تلاش کرده و هنوز هم سعی دارد اطمینان یابد که نیازهای یک زندگی محترمانه برای مردم عراق از جمله ساکنان اقلیم تحت تاثیر هیچ مشکل قانونی یا اداری قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیاتی از اقلیم کردستان عراق با السودانی در بغداد

دیدار هیاتی از اقلیم کردستان عراق با السودانی در بغداد