مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-19اجتماعي

خودروهای فاقد معاینه فنی روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند، طبق قانون هوای پاک روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند، طبق قانون هوای پاک روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند.

فرزین فرشاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نصب دوربین های پلاک خوان در مبادی ورودی و خروجی شهر کرج اظهار کرد: در حال حاضر 40 دوربین پلاک خوان در 9 ورودی و خروجی کرج نصب شده که در کنار کنترل وضعیت معاینه فنی خودروها، به صورت روزانه تعداد خودروهای خروجی و ورودی به کرج را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: با نصب این دوربین ها، پلاک هر خودرویی که وارد کرج می شود و معاینه فنی ندارد ثبت و راننده متخلف جریمه می شود.

این مسئول تصریح کرد: با این دوربین ها، تعدادخودروهای ورودی و خروجی کرج در فواصل زمانی مختلف بررسی و بر اساس نتایج آن می توان مطالعات و برنامه ریزی لازم را برای اجرای طرح های ترافیکی انجام داد.

وی با اشاره به این که نصب این دوربین ها اثربخشی خوبی در بحث کاهش تعداد خودروهای فاقد معاینه فنی در یکی دو سال گذشته داشته است، اضافه کرد: در سال 1400 در مجموع 760 هزار اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی انجام شده این در حالی است که در سال 1401 این آمار به 644 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای فاقد معاینه فنی روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند

خودروهای فاقد معاینه فنی روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند