مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-02پزشكي

تاسیس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در «غنا» نهایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با مقامات کشور غنا درخصوص نهایی شدن تاسیس شعبه بین الملل این دانشگاه در کشور غنا برای آموزش رشته پرستاری و مامایی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در دیدار با دکتر محمد سالیفو رییس سازمان GTEC، دکتر حافظ آدم ظاهر مدیر همکاری های بین الملل وزارت بهداشت غنا و دکتر الحسن رییس دانشگاه تماله درخصوص ظرفیت همکاری های دانشگاهی بین دو کشور به گفت وگو پرداخت.

پازوکی با اشاره به ارتباط و جایگاه فرهنگی و علمی و به خصوص پزشکی دو کشور به تشریح وضعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در رتبه های بین اللملی جهان پرداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به جایگاه این دانشگاه در رتبه های بین المللی شانگهای، تایمز، آسیا و جهان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با کشور دوست و برادر غنا و کمک به ارتقای سطح بهداشت و همچنین اعزام تیم پزشکی در حیطه تخصصی (لاپاراسکوپی) به آن کشور استقبال کرد.

تحصیل دو هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه این نشست دکتر مهدی مقتدایی معاون بین الملل و رییس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران با توضیح درباره وضعیت جذب و پذیرش دو هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در «غنا» نهایی شد

تاسیس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در «غنا» نهایی شد