مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11بين الملل

شکست اوکراین نزدیک است؛ غرب آماده تحقیر باشد


آمریکا به عنوان حامی اصلی اوکراین، تصمیم گیری در جنگ کی یف-مسکو را بر عهده دارد؛ اما واشنگتن هم مانند فرانسه و آلمان نه برای شکست روسیه، بلکه تنها در حد شکست نخوردن اوکراین به کی یف سلاح داده و حالا باید به فکر تدبیری برای دوران پس از جنگ باشد.

- آمریکا به عنوان حامی اصلی اوکراین، تصمیم گیری در جنگ کی یف-مسکو را بر عهده دارد؛ اما واشنگتن هم مانند فرانسه و آلمان نه برای شکست روسیه، بلکه تنها در حد شکست نخوردن اوکراین به کی یف سلاح داده و حالا باید به فکر تدبیری برای دوران پس از جنگ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی با اذعان به شکست قریب الوقوع اوکراین در جنگ، به غرب توصیه کرده تا فکر چاره ای برای فردای پایان این جنگ باشد: زمان برای اوکراین رو به اتمام است و پس از 18 ماه جنگ، حالا دیگر بحث نه بر سر امکان شکست غرب، بلکه زمان این شکست است.

از آغاز جنگ اوکراین، فرانسه و آلمان گرچه سر و صدای زیادی به پا کرده و تسلیحاتی هم به کی یف فرستادند، اما به طور کلی حامیان خوبی برای اوکراین نبودند.

رهبران این دو کشور بیش از آنکه به فکر عقب راندن نیروهای روسیه از اوکراین باشند، سعی در یافتن راهی برای خارج کردن پوتین از این مناقشه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست اوکراین نزدیک است؛ غرب آماده تحقیر باشد

شکست اوکراین نزدیک است؛ غرب آماده تحقیر باشد