مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-09اقتصادي

باغات اردبیل شناسنامه دار می شوند


معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تمام باغات استان اردبیل شناسنامه دار شده و زمینه نظارت بیشتر بر فعالیت آنها فراهم می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم یوسفی عصر شنبه در جریان بازدید از باغات مشگین شهر اظهار کرد: بیشترین باغات استان در مشگین شهر واقع شده که امسال به دلیل سیل، تگرگ و خشکسالی بیش از 60 درصد باغات آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه در قالب شناسنامه دار کردن باغات استان ارتقای تولید و کیفی سازی محصولات تولید شده در این باغات هدف گذاری شده است، تصریح کرد: برای پایش مستمر در استفاده از سموم و کود شیمیایی در باغات و تولید محصولات با کیفیت و شناسنامه دار، سعی بر این است تا باغات استان را شناسنامه دار کنیم تا زمینه عرضه محصولات کیفی و استاندارد فراهم آید.

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سال های اخیر باغداری در استان اردبیل با برخی دغدغه ها و نگرانی ها همراه بوده که برای رفع این مشکلات و نارسایی ها حمایت همه جانبه از باغداران مورد توجه و مد نظر است.

یوسفی افزود: در کنار تولید محصول، بازاریابی آنها نیز از دیگر برنامه ریزی ها و هدف گذاری های اصلی است تا ما بتوانیم با بسته بندی مناسب و راه اندازی صنایع فرآوری و تبدیلی عرضه آن را به بازارهای داخلی و خارجی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات اردبیل شناسنامه دار می شوند

باغات اردبیل شناسنامه دار می شوند