مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:422023-09-10بين الملل

بلینکن: گذرگاه «لاچین» باید فوراً بازگشایی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در واکنش به تحولات اخیر در منطقه قره باغ اعلام کرد: - وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: از باکو و ایروان می خواهیم تا به همکاری با یکدیگر برای حل مسائل باقیمانده ادامه دهند؛ همچنین، گذرگاه لاچین باید فوراً بازگشایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به تحولات اخیر در منطقه قره باغ اعلام کرد: ایالات متحده از جمهوری آذربایجان و ارمنستان می خواهد تا به همکاری با یکدیگر برای حل مسائل باقیمانده از طریق گفتگوی مستقیم ادامه دهند.

وزیر خارجه آمریکا با اتخاذ مواضعی عوام فریبانه ادامه داد: گذرگاه لاچین به همراه مسیر های دیگر منتهی به قره باغ باید فوراً بازگشایی شود.

نخست وزیر ارمنستان پنج شنبه گذشته با اشاره به تحرکات اخیر باکو اعلام کرده بود: جمهوری آذربایجان طی چند روز گذشته، نظامیان خود را در طول خط تماس مستقر کرده است.

جمهوری آذربایجان با این تحرکات عزم خود برای اقدامات تحریک آمیز نظامی جدید علیه منطقه قره باغ و ارمنستان را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: گذرگاه «لاچین» باید فوراً بازگشایی شود

بلینکن: گذرگاه «لاچین» باید فوراً بازگشایی شود