مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-06سياسي

گزارش شهردار ماکلوان در پاسخ به مطالبه مخاطب فارس من


شهردار ماکلوان گزارشی از روند قعالیت خود در واکنش به مطالبه مخاطب فارس من ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، سامانه در این سامانه ثبت شده بود که در توضیح آن آمده: اقدامات شهرداری ماکلوان در راستای توسعه گردشگری و استفاده بهینه از ظرفیت های این شهر نظیر پارک جنگلی و همچنین بام سبز ماکلوان چه بوده است؟!  حیدر ثریا محقق دوست شهردار ماکلوان در پاسخ به مطالبه مطرح شده با اشاره به پنج ماه دوران سرپرستی و 15 ماه دوره شهرداری خود در رأس هرم مدیریت شهری ماکلوان اظهار کرد: از 20 آبان 1400 سرپرستی شهرداری ماکلوان را برعهده گرفتم که تا آن زمان از بودجه 6 میلیاردتومانی شهرداری تنها چهار میلیارد تومان آن محقق شده بود.

شهردار ماکلوان با اشاره به تلاش های صورت گرفت بیان کرد: خوشبختانه در مدت باقیمانده تا پایان سال 1401 برابر با 8 میلیارد تومان دیگر وصول شد تا مجموع درآمد به 12 میلیارد تومان برسد.

ثریا محقق دوست به تحقق 200 درصدی بودجه سال های 1401 و 1402 اشاره کرد و گفت: در سال 1401 نیز بودجه شهرداری ماکلوان هشت میلیارد تومان پیش بینی شده بود که بیش از 16 میلیارد تومان تحقق درآمدی صورت گرفت.

وی با اشاره به برخی اقدامات عمرانی صورت گرفته بیان کرد: کسر حرایم بلوار ولایت شهر ماکلوان (مسیر اصلی فومن تا ماسوله) به طول 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش شهردار ماکلوان در پاسخ به مطالبه مخاطب فارس من

گزارش شهردار ماکلوان در پاسخ به مطالبه مخاطب فارس من