مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-29اقتصادي

افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار در گیلان/ اجرای 642 کیلومتری فیبر نوری


مدیر مخابرات منطقه گیلان، از افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و افزود: این پروژه ها در سطح شهرستان ها توزیع شده است.

- ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان، از افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و افزود: این پروژه ها در سطح شهرستان ها توزیع شده است.

یدالله حسنی، عصر امروز، هفتم شهریور در آیین افتتاح و بهره برداری 90 پروژه مخابرات منطقه گیلان در شهرستان لنگرود که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، از افتتاح پروژه های ارتباطات ثابت استان همزمان با روز جهانی ارتباطات خبر داد و اظهار کرد: برای هفته دولت امسال، پروژه های ارتباطات سیار را در دستور کار قرار دادیم.

وی از افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و افزود: این پروژه ها در سطح شهرستان ها توزیع شده که شامل چهار پروژه در آستارا، 6 پروژه در آستانه اشرفیه، سه پروژه در املش، دو پروژه در انزلی، هشت پروژه در تالش، 16 پروژه در رشت، دو پروژه در رضوانشهر، پنج پروژه در رودبار، 12 پروژه در رودسر، دو پروژه در شفت، سه پروژه در صومعه سرا، هشت پروژه در فومن، 11 پروژه در لاهیجان، چهار پروژه در لنگرود و چهار پروژه در ماسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار در گیلان/ اجرای 642 کیلومتری فیبر نوری

افتتاح 90 پروژه ارتباطات سیار در گیلان/ اجرای 642 کیلومتری فیبر نوری