مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-27اقتصادي

نمایندگی استاندارد بروجن ماه آینده افتتاح می شود


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از اقدامات شاخص این اداره کل در دولت سیزدهم تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که در مهرماه ماه جاری همزمان با هفته استاندارد افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از اقدامات شاخص این اداره کل در دولت سیزدهم تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که در مهرماه ماه جاری همزمان با هفته استاندارد افتتاح خواهد شد.

مهدی پژوهش پنجم شهریورماه اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم این اداره کل توانسته است با پیگیری ها و رایزنی های متعدد بودجه تملک دارایی خود را به میزان 356 درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری خود را به میزان 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: از ابتدای کار دولت سیزدهم کارشناسان و بازرسان این اداره کل در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به 300 مورد بازرسی از رستوران ها، مراکز اقامتی، خدمات میادین، پایانه های مسافربری، فرودگاه و .

را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم را انجام داده اند.

پژوهش با اشاره به طراحی و ساخت نرم افزار تخصصی پایش و رصد بازار، استفاده از تولیدات شرکت های دانش بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه های اداره کل در راستای نظارت بر اجرای استانداردها با توجه به بند دو ماده 34 ضوابط اجرایی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی استاندارد بروجن ماه آینده افتتاح می شود

نمایندگی استاندارد بروجن ماه آینده افتتاح می شود