مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-27اقتصادي

افزایش 356 درصدی بودجه تملک دارایی استاندارد چهارمحال و بختیاری


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری ها و رایزنی های متعدد بودجه تملک دارایی این اداره کل به میزان 356 درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری آن به میزان 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی پژوهش صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری ها و رایزنی های متعدد بودجه تملک دارایی به میزان 356 درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری به میزان 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارشناسان و بازرسان در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به 300 مورد بازرسی از رستوران ها، مراکز اقامتی، خدمات میادین، پایانه های مسافربری و فرودگاه را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم را انجام داده اند.

وی ضمن اشاره به طراحی و ساخت نرم افزار تخصصی پایش و رصد بازار، افزود: استفاده از تولیدات شرکت های دانش بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه های اداره کل در راستای نظارت بر اجرای استانداردها با توجه به بند 2 ماده 34 ضوابط اجرایی قانون بودجه 1401 کل کشور از دیگر اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم است.

پژوهش تصریح کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای شرکت کامپوزیت پویا پس از یک وقفه 10 ساله به منظور تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 356 درصدی بودجه تملک دارایی استاندارد چهارمحال و بختیاری

افزایش 356 درصدی بودجه تملک دارایی استاندارد چهارمحال و بختیاری