مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-29اقتصادي

وصول 231 میلیارد تومان عوارض آلایندگی از شرکت نفت فلات قاره


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان از وصول 231 میلیارد تومان عوارض آلایندگی از شرکت نفت فلات قاره خبرداد.

- مهدی دسینه در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح مزایای راه اندازی درگاه ملی مجوزها پرداخت و اظهار کرد: رویه صدور مجوزها از درگاه ملی مجوزها با شعار بدون حضور بدون کاغد و به منظور کاهش مشکلات فراروی مردم، حذف امضاهای طلایی، شفاف سازی شرایط و کاهش هزینه ها گام مهمی در دولت سیزدهم بود.

وی با بیان اینکه درگاه ملی مجوزها تنها مرجع صدور مجوز در کشور است، افزود: تاکنون از مجموع 75 هزار درخواست ثبت شده از استان هرمزگان در درگاه ملی مجوزها، 44 هزار مجوز صادر شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، یکی از شاخص ها برای انتخاب دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را جایگاه آن دستگاه در درگاه ملی مجوزها ذکر کرد و گفت: بشترین مجوزها در استان هرمزگان در حوزه شیلات و صنایع دستی صادر شده است.

دسینه در ادامه به با بیان اینکه سال گذشته 900 میلیارد در بخش تسهیلات تبصره 18 در هرمزگان پرداخت شد که هشت درصد بالاتر از میزان تعهد استان بود، افزود: مبلغ پیش بینی شده برای سال 1401 حدود سه هزار میلیارد است.

وی همچنین با اشاره به سیاست مولدسازی دارایی های دولت اشاره و عنوان کرد: مولدسازی از آیین نامه های خوب حاکمیت است که اگر به خوبی اجرا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 231 میلیارد تومان عوارض آلایندگی از شرکت نفت فلات قاره

وصول 231 میلیارد تومان عوارض آلایندگی از شرکت نفت فلات قاره