مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-28سياسي

مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است


هدف دولت سیزدهم از این طرح، توجه ویژه به مردم و نیازها و مطالبات آن ها است که بواسطه محدودیت های اعتباری و تحریم ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه یک شنبه در جلسه مولدسازی دارایی های دولت که روز یکشنبه 5 شهریورماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر ضرورت تعامل دستگاه ها برای این امر تاکید کرد و گفت: در نشست های مستمر آخرین اقدامات دستگاه ها در راستای مولدسازی اموال دولت مورد بررسی قرار گرفت و برای موانع روند این امر چاره اندیشی می شود.

  استاندار البرز تحقق طرح دولت سیزدهم در راستای مولدسازی اموال دولتی با هدف بهره مندی مردم جهت ارتقا زیرساخت ها، سرانه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام را یک اقدام مهم و اثرگذار اعلام کرد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت اموالی که اکنون کارآیی و تاثیری بر توسعه استان ندارند، می توان بسیاری از عقب ماندگی ها و کمبودها را جبران کرد.

عبداللهی افزود: هدف دولت سیزدهم از این طرح، توجه ویژه به مردم و نیازها و مطالبات آن ها است که بواسطه محدودیت های اعتباری و تحریم ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.

  استاندار البرز از تمامی دستگاه های استان خواست تا با اهتمام ویژه ای در این رابطه اقدام کنند و مسیر تحقق اهداف را تسریع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است

مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است