مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-26سياسي

میراحمدی: رفت و آمد در همه مرزهای ما با سهولت در حال انجام است


رفت و آمد در همه مرزهای ما در امر به سهولت در حال انجام است و هیچگونه ترافیکی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین در تشریح آخرین تحولات عبور و مرور زائران، گفت: امروز از ساعت 12 شب تا 6 عصر بیش از 250 هزار زائر از مرزهای شش گانه عبور کردند که احتمالاً تا ساعت 24 به عدد 400 هزار یا 450 هزار خواهد رسید.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی که در سایه همکاری زائرین عزیز صورت گرفته این است که سفر را زود آغاز و مدت ماندگاری در سفر را هم کوتاه کرده اند، به گونه ای که برگشت زائرین برای امروز 94 درصد بیش از میزان بازگشت زائرین در مدت مشابه خود در سال گذشته بوده که اتفاق بسیار خوبی است، البته در اینجا به زائران عزیز توصیه می کنم که ماندگاری خود را در شهر کربلا کوتاه کنند.

رییس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه رفت و آمد در همه مرزهای ما در امر به سهولت در حال انجام است و هیچگونه ترافیکی وجود ندارد، تصریح کرد: با وجود تراکم زوار عزیز در پایانه های مرزی، تردد زائران در همه پایانه های مرزی از جمله مهران به سهولت و با راحتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سایه همکاری های همه جانبه دولت عراق و وزیر کشور عراق و سایر مسئولان محلی آن سوی مرز هم مشکلی وجود ندارد و حمل و نقل زائران به خوبی در حال انجام است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: رفت و آمد در همه مرزهای ما با سهولت در حال انجام است

میراحمدی: رفت و آمد در همه مرزهای ما با سهولت در حال انجام است