مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-12سياسي

واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت


استاندار همدان از واگذاری یک قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با بیان اینکه طبق آیه قرآن کریم مبنی بر اینکه روزی شما و فرزندانتان را می دهیم ما به اصل رزاق بودن خدا و برکت معتقدیم اظهار کرد: این در حالی است که دشمنان به صورت شبانه روز در شبکه های اجتماعی، تلاش می کنند جوانان را از ازدواج و فرزندآوری دور کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی باید به سمت عمل صحیح به وظایف ذاتی خود حرکت کنند گفت: از زمان تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده هایی که فرزند سوم آنها بعد از 28 آبان ماه 1400 متولد شود، یک قطعه زمین اعطا می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در گام نخست تأمین و تحویل زمین در دستور کار است افزود: همزمان با طرح نهضت ملی مسکن، موضوع تأمین زمین برای مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز دنبال کردیم و در بعضی شهرها پیش بینی هایی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی که در سطح استان وجود دارد، بتوانیم تسهیلاتی را به عنوان مشوق در اختیار متقاضیان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت

واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت