مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-22سياسي

«تدوین کتاب اجلاس مدیران» از خروجی های مهم اجلاس آموزش و پرورش!


وزارت آموزش و پرورش، تدوین کتاب نظرات و پیشنهادات مدیران را یکی از خروجی های مهم اجلاس سی و هفتم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش می داند! نظرات و پیشنهاداتی که سال های گذشته هم مسلما وجود داشت و گاهی در حد همان پیشنهاد و نظرات باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امسال به روال هر ساله اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

اجلاسی که قرار بود مهم ترین مسائل آموزش و پرورش در آن و تبیین شود.

 اما بر خلاف هر سال، امسال اجازه حضور خبرنگاران داده نشد و این در شرایطی بود که حتی در دوران کرونا هم امکان حضور خبرنگاران در نشست های مجازی فراهم بود.

بعد از اجلاس هم، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که البته رییس ستاد برگزاری سی وهفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش هم بود در نشستی به معرفی دستاوردهای اجلاس پرداخت.

احمدی لاشکی با بیان متفاوت بودن شیوه برگزاری اجلاس به شکل ترکیبی به اهمیت بهینه سازی منابع و مشارکت همگانی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در این دوره از اجلاس پرداخت، افزود: در اجلاس سی و هفتم حضور و رهنمودهای استادان اخلاقی چون حضرت آیت الله بوشهری، حضرت آیت الله جاودان، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و همچنین رییس پدافند غیرعامل؛ سردار غلامرضا جلالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تدوین کتاب اجلاس مدیران» از خروجی های مهم اجلاس آموزش و پرورش!

«تدوین کتاب اجلاس مدیران» از خروجی های مهم اجلاس آموزش و پرورش!