مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-31اجتماعي

پارک محله ای رزاز در شیروان راه اندازی خواهد شد


معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان از راه اندازی پارک محله ای رزاز شیروان خبر داد و گفت: این پارک با مساحتی بالغ بر 4 هزار و 800 متر مربع بزودی افتتاح خواهد شد.

- علی بلخن، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان از راه اندازی پارک محله ای رزاز شیروان خبر داد و اظهار کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر 4 هزار و 800 متر مربع بزودی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک محله ای دارای 2 هزار متر پیاده رو و 900 متر جدول است، گفت: حدود 300 متر زمین ورزشی رو باز با پوشش چمن مصنوعی برای اولین بار در شیروان در حال تکمیل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان افزود: از دیگر امکانات این پارک محله ای 263 مترمربع عملیات سنگی، آب نما، و دیواره همراه با 140 متر آلاچیق، 95 متر پارک بازی کودکان، ست های ورزشی، نگهبانی، نمازخانه و فضای سبز و گلکاری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از مزایای این پارک مسیر مناسب سازی شده جهت توان خواهان عزیز است که به راحتی در این پارک تردد نمایند.

وی در پایان اعتبار ساخت این پارک را 25 میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: ساخت این طرح 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک محله ای رزاز در شیروان راه اندازی خواهد شد

پارک محله ای رزاز در شیروان راه اندازی خواهد شد