مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:012023-09-12اجتماعي

هشدار مدیریت بحران قزوین به دستگاه های اجرایی در خصوص بارش های پاییزی


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع سیل، با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و انجام اقدامات لازم، آمادگی کافی در مواجهه با بارش های فصلی را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا علیمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که پیش از ظهر امروز در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی امسال شاهد پاییز پربارشی خواهیم بود و بر این اساس انتظار داریم دستگاه های مسوول آمادگی لازم در زمینه کنترل و کاهش مخاطرات احتمالی ناشی از سیل را داشته باشند.

  وی افزود: درصورتی که دستگاه های مسوول اقدامات لازم را انجام ندهند، تخلف صورت گرفته است و مطابق مفاد قانون مدیریت بحران کشور و از طریق مراجع ذیربط با متخلفین برخورد می شود.

  مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به سیل اخیر در استان، بیان کرد: به منظور آمادگی و پاسخ به هنگام در مواجهه احتمالی با سیل و تقلیل خسارات ناشی از آن، در طول سال گذشته و سال جاری تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استان، آب منطقه ای و دستگاه های مسوول تشکیل و بازدیدهای مستمری از وضعیت رودخانه ها و مسیل ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران قزوین به دستگاه های اجرایی در خصوص بارش های پاییزی

هشدار مدیریت بحران قزوین به دستگاه های اجرایی در خصوص بارش های پاییزی