مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29سياسي

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از خبرگزاری فارس بازدید کرد


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس، گفت: مدیران ناکارآمد در ارتباط با مردم را شناسایی و معرفی می کنیم، چنانچه آن مدیران قابل اصلاح نباشند نسبت به جابه جایی آن ها از طریق قانونی اقدام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن بازدید از خبرگزاری فارس با مدیران و خبرنگاران خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام صالحی در حاشیه این دیدار، گفت: خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با حملات رسانه ای دشمنان قرار دارند و در اصل خط مقدم مبارزه با حملات دشمن علیه مردم نیز هستند.

وی افزود: خبرنگاران شما با رویکرد جهاد تبیین و دسترسی سریع و دقیق در حال خدمت رسانی به مردم هستند و اخبار فضای رسانه ای کشور را مخابره می کنند، فعالیت های شما جای قدردانی دارد چون مبتنی بر ارزش های انقلاب اسلامی است.

به ویژه اینکه در راستای افزایش سرمایه اجتماعی مردم نیز تلاش می کنید و همیشه پیگیر مطالبات مردم از مسؤولین و بدنه حاکمیت بوده اید.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: وقتی نام مقدس مردم بر تارک دولت می نشیند مسؤولیت ما دو چندان خواهد بود و لازمه آن این است که نگاه دولت، نگاه مردمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از خبرگزاری فارس بازدید کرد

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از خبرگزاری فارس بازدید کرد