مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-28سياسي

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود امانی بنی از اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد در بازه زمانی 27 مردادماه تا 5 شهریورماه امسال خبر داد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با اشاره به ایجاد حال و هوای اربعینی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس اظهار کرد: فرودگاه های استان خراسان رضوی از مدت ها قبل به منظور پذیرایی در خور شأن زوار حسینی، برنامه ریزی لازم را انجام داده بود و در همین راستا تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای خدمات رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی شایسته به زوار، موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برپا شده و از دوم شهریورماه امسال نیز برنامه های فرهنگی اعم از نمایش آیینی، تعزیه خوانی، دمام زنی و اجرای سرودهای مذهبی در فرودگاه آغاز شده است.

امانی بنی در ادامه ضمن اشاره به انجام 199 پرواز از مبدا مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد از 27 مردادماه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد