مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-23سياسي

3000 واحد مسکن هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در هفته دولت امسال حدود سه هزار واحد مسکن به بهره برداری و هزار و 836 واحد کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دیوسالار صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران هفته دولت را نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی دانست و درباره پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این اداره کل در هفته دولت، افزود: در هفته دولت امسال هزار و 86 واحد (مسکن مهر) در شهرهای ساری، چالوس، نکا، رامسر، شیرگاه، بابل، فریدونکنار افتتاح می شود.

دیوسالار افزود: هزار و 836 واحد مسکن در شهرهای آمل (هزار واحد)، خنارآباد ساری (300 واحد)، محمودآباد (200 واحد)، رویان (200 واحد) و شیرگاه (136 واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود 11 هکتار کلنگ زنی می شود.

وی گفت: هزار و 826 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی و بافت فرسوده شهری در شهرهای ساری، آمل، قائمشهر، بهشهر و بابلسر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تعریض و بهسازی و آسفالت باند شرقی محور بهشهر - بندرامیرآباد، تعریض و بهسازی و آسفالت محور قائم شهر - کیاکلا - بهنمیر باند غربی، تعریض و بهسازی و آسفالت باند شمالی محور آمل- بابل قدیم، تکمیل و تعریض پل رودخانه ای عبداله آباد محور نور- چمستان - آمل در باند شرقی، تکمیل پل فرح آباد ساری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 واحد مسکن هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود

3000 واحد مسکن هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود