مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-31اقتصادي

نقش پروژه های بهداشتی شیراز در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی


دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح های عمرانی خوبی در راستای افزایش سرانه بهداشت در استان اجرا کرده و توانسته نقش مهمی در افزایش دسترسی مردم به خدمات داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح 46 طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح های عمرانی خوبی در راستای افزایش سرانه بهداشت در استان داشته و توانسته نقش ویژه ای در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: 66 طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 357 میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شد که از این تعداد 32 طرح در حوزه بهداشت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: 29 پروژه هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه درمان است و هفت طرح نیز در حوزه توسعه تجهیزات بهداشتی و درمانی است.

وی ادامه داد: افتتاح بخش توموتراپی بیمارستان نمازی نقش ویژه ای در درمان سرطان داشته و می تواند عاملی برای افزایش خدمت رسانی به بیماران سرطانی باشد عین اللهی با اشاره به بازدید از بیمارستان های در حال ساخت استان فارس و مناطق محروم تاکید کرد: 46 طرح محرومیت زدایی نیز در شیراز با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 200 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پروژه های بهداشتی شیراز در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی

نقش پروژه های بهداشتی شیراز در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی