مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-02سياسي

آمادگی کامل مشهد برای استقبال از زائران دهه پایانی ماه صفر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد از آمادگی کامل مشهد برای استقبال از زائران دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

- حسین امیرکلالی اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای آخر ماه صفر، مشهد مانند سال های گذشته شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان و عاشقان بارگاه رضوی از جمله هیات های مذهبی، زائران پیاده و کاروان های مختلف از اقصی نقاط داخل و خارج کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد پس از نوروز به صورت مستمر فعال بوده و طی این مدت 18 جلسه با بیش از 300 مصوبه در خصوص میزبانی مناسب از زائران و مسافران ورودی داشته است.

امیرکلالی تصریح کرد: با اصلاح ساختار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مشهد توسط معاون استاندار و فرماندار مشهد، 4 کارگروه تخصصی به ریاست معاونان فرماندار از جمله کارگروه فرهنگی، امنیتی، زیرساخت ها و نظارت و بازرسی و تنظیم بازار و همچنین 12 کمیته تخصصی با عضویت دستگاه های مرتبط با خدمات سفر ایجاد شد که در این راستا و بر اساس هدف گذاری برای زیارت با کیفیت و آسان شکل گرفته است.

دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد افزود: به صورت ویژه و به منظور استقبال از زائران ایام پایانی ماه صفر از ماه ها قبل با بسیج تمام امکانات دستگاهی و مردمی تلاش شد تا به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مشهد برای استقبال از زائران دهه پایانی ماه صفر

آمادگی کامل مشهد برای استقبال از زائران دهه پایانی ماه صفر