مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-25اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه همزمان با هفته دولت در نور


همزمان با هفه دولت 107 پروژه با اعتباری بیش از 659 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن پولادی صبح جمعه در حاشیه اجرای طرح های هفته دولت اظهار داشت: 78 پروژه با اعتبار 325 میلیارد تومان افتتاح و 39 پروژه با اعتبار 322 میلیارد تومان در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی کلنگ زنی می شود.

بیژن پولادی با اشاره به اقدامات بزرگی که طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم صورت گرفت گفت: اقدامات زیربنایی در حوزه های مختلف عمرانی، زیرساخت راه ها، دستگاه های خدمات رسان (آب، برق، گاز، مخابرات، ارتباطات سیار، شبکه های فیبر نوری و دکل های مخابراتی سیار) در بخش های جلگه ای و کوهستانی در شهر و روستاهای شهرستان انجام پذیرفت اما در تلاشیم تا زیرساخت ها بهسازی و نوسازی شود.

این مسئول اضافه کرد: دغدغه مند و پیگیر هستیم تا دیگر با قطع برق، شاهد قطع آب و شبکه های مخابراتی نباشیم و این مهم مستلزم بهسازی زیرساخت هایی است که برای جمعیت معین و در یک مقطع زمانی خاص آماده شده است و حال امروز با حضور انبوه خانه دومی ها در منطقه، زیرساختهای ما پاسخگوی این جمعیت نیست و همه را دچار چالش کرده است.

این مسئول تصریح کرد: از 800 کیلومتر مجموع راه روستایی و شهری سطح شهرستان، در بهسازی راه ها و احداث راه های دسترسی، بیش از 100 کیلومتر روکش آسفالت تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه همزمان با هفته دولت در نور

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه همزمان با هفته دولت در نور