مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-27حوادث

سازش در پرونده قتل با گذشت اولیای دم پس از پنج سال در اسدآباد


در یک ماه اخیر سه فقره پرونده قتل در شهرستان ختم به سازش شده که در سومین پرونده، اولیای دم به حرمت سیدالشهدا(ع) و طفل هشت ساله محکوم علیه، - همدان- دادستان اسدآباد گفت: در یک ماه اخیر سه فقره پرونده قتل در شهرستان ختم به سازش شده که در سومین پرونده، اولیای دم به حرمت سیدالشهدا(ع) و طفل هشت ساله محکوم علیه، از حق خود گذشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امید کاویار ظهر یکشنبه با اشاره به سازش در پرونده قتل اظهار کرد: بخشش و گذشت موضوعی است که در آموزه های دینی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بارها به آن اشاره شده است و این خصلت خداپسندانه در حسنین علیهم السلام جلوه ای ویژه یافته است.

وی افزود: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به همت این دادستانی در پنجمین جلسه برای سازش در پرونده قتلی در اسدآباد، خوشبختانه پیگیری ها به ثمر نشست و خانواده مقتول به احترام و تکریم جایگاه امام حسین (ع) و همچنین برای طفل هشت ساله محکوم علیه، از حق خود گذشتند.

دادستان اسدآباد بابیان اینکه بدین ترتیب قاتل پس از پنج سال با رضایت و گذشت خانواده مقتول از قصاص و چوبه دار رهایی یافت، گفت: بدین ترتیب در یک ماه اخیر با رایزنی های انجام گرفته، سه فقره پرونده قتل، ختم به سازش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده قتل با گذشت اولیای دم پس از پنج سال در اسدآباد

سازش در پرونده قتل با گذشت اولیای دم پس از پنج سال در اسدآباد