مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:172023-09-15سياسي

اربعین مادر سردار هور در اهواز برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم اربعین ارتحال مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) معروف به سردار هور در اهواز برگزار می شود.

آیین بزرگداشت اربعین ارتحال زنده یاد زکیه اهوازیان ملقب به ننه علی مادر صبور و مهربان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی شامگاه روز جمعه 24 شهریور سال 1402 مصادف با شب شهادت حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، مدافعان حرم و بسیجیان در این مراسم حضور می یابند.

این برنامه با حضور مقامات لشکری و کشور در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی واقع در ورودی گلزار شهدای اهواز برگزار می شود که همگان یاد مادر سردار هور و فرزند شهیدش را گرامی می دارند.

در آیین بزرگداشت اربعین ارتحال زنده یاد زکیه اهوازیان مادر صبور و مهربان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، حسین فخری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی می پردازد.

زنده یاد زکیه اهوازیان مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی چند روز در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بستری شده بود و چند روزی تحت مراقب پزشکان بود ولی بیش از این دوری فرزند را تاب نیاورد و بامداد روز شنبه 28 مردادماه سال 1402 در آستانه سالروز شهادت حضرت رقیه خاتون(س) به دیدار فرزند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین مادر سردار هور در اهواز برگزار می شود

اربعین مادر سردار هور در اهواز برگزار می شود