مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:202023-08-24اقتصادي

250 هزار زائر موفق به دریافت ارز دولتی شده اند


رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان گفت: بانک هیچ مشکلی بابت توزیع ارز ندارند و به اندازه مورد نیاز تامین شده اند و تا کنون 250 هزار زائر موفق به دریافت ارز دولتی شده اند.

- اسماعیل یوسفی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: از مجموعه بانک هایی که مسئولیت توزیع ارز دولتی به زائران اربعین حسینی را دارند هیچ مشکلی بابت توزیع ندارند و  به اندازه مورد نیاز تامین ارز شده اند.

وی با بیان اینکه تنها مشکلی که در توزیع ارز وجود دارد مربوط به قطعی سامانه ها است، افزود: باتوجه به اینکه سامانه سماح در اختیار بانک مرکزی است قطعی آن وقفه ای در کارها  ایجاد می کند با این حال توزیع ارز روان است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان گفت: بعضاً در داخل خود بانک ها سامانه با مشکل روبرو می شود که دلیلش ترافیک بالای کاری بوده و مشکل نرم افزاری نیست.

یوسفی بیان کرد : از مجموع 250 هزار زائری که موفق به دریافت ارز شده اند حدود 60 درصد مربوط به  توزیع ارز توسط بانک ملی بوده است.

وی با بیان اینکه در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه باجه های ارزی نیز مستقر شده است، عنوان کرد: این باجه ها تا پایان مراسم اربعین در مرزها مستقر می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار زائر موفق به دریافت ارز دولتی شده اند

250 هزار زائر موفق به دریافت ارز دولتی شده اند