مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-21حوادث

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 244 کیلوگرم حشیش در سیریک


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در انتقال 244 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان سیریک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط باند قاچاقچیان در حوزه شهرستان سیریک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل واقع در محور  اصلی جاسک به سیریک - روستای خرگوشی اعزام  شدند.

  این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پس از گشت زنی های هدفمند در محور و حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ درحال حرکت را مشاهده که راننده خودرو به محض رویت ماموران بر سرعت خود افزوده و در کوچه های روستای بصره  چون عرصه را برخود تنگ می بیند با رها کردن خودرو از محل متواری می شود.

  سردارعلی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف 244 کیلو حشیش شدند.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد ، بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 244 کیلوگرم حشیش در سیریک

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 244 کیلوگرم حشیش در سیریک