مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-12بين الملل

یحیی السنوار؛ مرد مرموز حماس که اسراییل از مرده و زنده او می ترسد را بشناسیم؟!


در میان تمام افراد نام مردی دیده می شود که مقاومت توانست آن را آزاد نماید به طوری که اسراییل هنوز از این تصمیم خود پشیمان بوده و آن کسی نبود جز یحیی ابراهیم حسن السنوار.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از العالم و الجزیره، سنوار از رهبران حماس که 23 سال از عمر خود را در زندان های اشغالگران سپری کرده است و تبدیل به وحشتی برای صهیونیست ها شده است.

بر اساس گزارش جروزالم پست ماجرا از روز 26 ژوئن 2006 آغاز می شود، هنگامی که گلعاد شالیط سرباز اسراییلی در ساعت 4:35 دقیقه کمی احساس خستگی کرد.

درست است که تانک کاملاً ایمن است اما دستورالعمل های سازمان اطلاعات داخلی اسراییل (شاباک) کاملاً واضح بوده و تاکید دارد همه باید نسبت به احتمال نفوذ سربازان حماس برای ربایش سربازان اسراییلی هوشیار باشند و این هشداری است که در تمام جلسات برگزار شده برای یگان های اسراییلی تکرار می شود.

اما شالیط به این هشدارها توجهی نکرده و هنگامی که در چرتی کوتاه بود تانک وی توسط رزمندگان مقاومت هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این سرباز اسراییلی بدون آنکه سلاحی در دست، کلاه خودی بر سر و جلیقه ای بر تن داشته باشد تا وی را در برابر رگبار گلوله ها حفاظت کند، هراسان از خواب بیدار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی السنوار؛ مرد مرموز حماس که اسراییل از مرده و زنده او می ترسد را بشناسیم؟!

یحیی السنوار؛ مرد مرموز حماس که اسراییل از مرده و زنده او می ترسد را بشناسیم؟!