حمایت وزارت های ارشاد و صمت از بِرندهای داخلیدر جلسه مشترک معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت مفرر شد به منظور حمایت از کسب و کارها و نشان های تجاری برتر داخلی، - در جلسه مشترک معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت مفرر شد به منظور حمایت از کسب و کارها و نشان های تجاری برتر داخلی، موضوع فعال سازی کمیسیون ملی ویژند (برند) و کمیسیون ملی تبلیغات، به صورت ویژه در دستور کار وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت قرار گیرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور در سخنانی ضمن استقبال از تشکیل کمیسیون های مشترک، بر استفاده از همه ظرفیت های حقوقی برای پیشبرد امور در این کمیسیون های دوگانه تاکید کرد. او در همین رابطه با اشاره به ماده (15) آیین نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی تبلیغات کشور، از پشتوانه قانونی لازم برای حل مسائل مرتبط با تبلیغات به طور کلی و تبلیغات صنعتی برخوردار است و ما برای تقویت صنایع داخلی با تمام توان از این مرجعیت قانونی استفاده می کنیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |