مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-06سياسي

نیروی انتظامی نماد تامین امنیت و خدمتگزاری است


امام جمعه موقت زاهدان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پلیس نماد اقتدار و تامین امنیت کشور و آحاد مردم و خدمتگزاری به آنان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پلیس نماد اقتدار و تامین امنیت کشور و آحاد مردم و خدمتگزاری به آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان؛ افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و این مهم قابل تقدیر است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست و افزود: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

حسینی گفت: با توجه به اهمیت قانون گرایی در جامعه، هر چه فرهنگ قانون مداری توسعه یابد زحمات و ماموریت های نیروی انتظامی کمتر می شود.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: حمایت قاطع از قانون نیازمند اقتدار است و اگر قانون مورد حمایت قرار نگیرد، نظم عمومی جامعه مختل و زندگی اجتماعی آسیب می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی نماد تامین امنیت و خدمتگزاری است

نیروی انتظامی نماد تامین امنیت و خدمتگزاری است