مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-07اقتصادي

لزوم تهیه سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش برای لرستان


استاندار لرستان با اشاره به این که تهیه سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش یک رویکرد راهبردی برای استان است، گفت: استان در تمام بخش ها باید حلقه های مفقوده خود را تکمیل کند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به این که تهیه سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش یک رویکرد راهبردی برای استان است، گفت: استان در تمام بخش ها باید حلقه های مفقوده خود را تکمیل کند.

فرهاد زیویار پانزدهم مهرماه در همایش روز ملی روستا و عشایر و آیین آغاز سال زراعی جدید در منطقه ی دیناروند خرم آباد، اظهار کرد: روستاییان در حیات و استقلال همه جانبه کشور نقش ایفا می کنند.

وی ادامه داد: روستاییان نیروهای مولدسازی هستند که در سیاست های اقتصادی کشور همیشه در خط مقدم بودند و در این ایام یک آهنگ و ساز جدیدی برای فصل و سال زراعی جدید کوک می کنند و در این جمع هستیم که با نهضت خدمت رسانی دولت با 34 هزار پروژه عمرانی و 2000 طرح اقتصادی همراه شویم.

زیویار تصریح کرد: کشاورزان و روستاییان به عنوان سرمایه گران سنگ کشور در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به حساب می آیند.

استاندار لرستان افزود: روستایی و روستا برای کشور ما یعنی زحمت، تلاش، صداقت، صفا و صمیمیت و دولت و نظام حتماً مصمم هستند به ویژه در این دوره که با عنوان دولت مردمی آغاز شده، برای ارائه خدمت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تهیه سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش برای لرستان

لزوم تهیه سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش برای لرستان