مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-23اجتماعي

تولید و توزیع 900 هزار تن آسفالت برای روسازی معابر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه آزادگان به طول حدود 36 کیلومتر با عبور از مناطق 22، - رییس اداره مهندسی پلیس راهور تهران گفت: در 6 ماهه اول امسال، حدود 900 هزار تن آسفالت برای روسازی معابر شهر تهران تولید و استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه آزادگان به طول حدود 36 کیلومتر با عبور از مناطق 22، 21، 18، 19، 16، 15 شهرداری تهران، شمال غرب تهران را به جنوب شرق تهران متصل می کند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: این بزرگراه به دلیل داشتن نقش کمربندی و حجم بالای تردد شبانه روزی خودرو های سبک و سنگین، ازنظر آسفالت راه دچار خرابی های عدیده ای شده بود و این نقص راه ضمن آسیب رساندن به سیستم تعلیق (جلوبندی) خودرو های عبوری، زمینه سازی تغییر مسیر های ناگهانی وسایل نقلیه و متعاقب آن وقوع برخی تصادفات می شد.

وی گفت: عملیات بهسازی روکش آسفالت این محور از همان ابتدای امسال در برنامه کاری قرار گرفت و خوشبختانه تاکنون با همکاری خوب صورت گرفته در مقاطع مختلف در این بزرگراه، عملیات تراش و روکش آسفالت صورت گرفته و اجرای این عملیات تا رفع کامل خرابی ها تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 900 هزار تن آسفالت برای روسازی معابر تهران

تولید و توزیع 900 هزار تن آسفالت برای روسازی معابر تهران