مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-02بين الملل

مرگ بیش از 3000 نفر در آلمان بر اثر گرما در 9 ماه گذشته


«موسسه روبرت کخ» آلمان، مرگ و میر ناشی از گرما طی 9 ماه گذشته در این کشور را بیش از 3000 مورد برآورد کرده و همچنین طبق گزارش این موسسه، درصد زنان فوت شده به مراتب بیشتر از مردان بوده است.

- موسسه روبرت کخ آلمان، مرگ و میر ناشی از گرما طی 9 ماه گذشته در این کشور را بیش از 3000 مورد برآورد کرده و همچنین طبق گزارش این موسسه، درصد زنان فوت شده به مراتب بیشتر از مردان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، بر اساس برآوردهای موسسه روبرت کخ در سال جاری میلادی (2023) در آلمان حدود 3100 نفر بر اثر گرما جان خود را از دست داده اند.

یک سخنگوی موسسه روبرت کخ به روزنامه آلمانی راینیشه پست گفت: هفته آینده این موسسه تازه ترین گزارش هفتگی سال 2023 را منتشر خواهد کرد.

در این گزارش شرح کامل مرگ و میر ناشی از گرما آمده است.

احتمالا نسخه خلاصه شده ای از گزارش مربوط به موج گرمای تابستان 2023 در پاییز امسال ارائه خواهد شد.

به گفته سخنگوی این موسسه، بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از گرما در گروه های سنی 75 سال به بالا رخ می دهد و به طور کلی زنان بیشتر از مردان بر اثر گرما جان خود را از دست می دهند.

بر اساس داده های موسسه روبرت کخ، در بیشتر موارد، ترکیبی از گرما و بیماری های پیش زمینه ای منجر به مرگ افراد می شود اما به طور معمول در گواهی فوت آنها، گرما به عنوان عامل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بیش از 3000 نفر در آلمان بر اثر گرما در 9 ماه گذشته

مرگ بیش از 3000 نفر در آلمان بر اثر گرما در 9 ماه گذشته