مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-27پزشكي

گسترش همکاری بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با مجارستان


دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه سگد مجارستان، آمادگی خود را برای گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی با این دانشگاه اعلام کرد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با پروفسور روو لاسلو رییس دانشگاه سگد SZEGED مجارستان ضمن ارایه توضیحاتی درباره زمینه فعالیت دانشگاه و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی این دو دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

وی اظهار کرد: خدمات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دو بخش آموزشی و سلامت خلاصه می شود و به طور کلی تمام 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور این دو ماموریت را برعهده دارند، البته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نظر جمعیت تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی، بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به پذیرش دانشجو در 12 دانشکده علوم پزشکی اعم از پزشکی، دندانپزشکی، تغذیه، پیراپزشکی و داروسازی در قالب 256 گروه آموزشی، تصریح کرد: در تلاش هستیم مسیرها را برای همکاری های بین المللی فراهم و هموار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با مجارستان

گسترش همکاری بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با مجارستان