مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-15سياسي

موضوع مناسب سازی تقریبا در کشور مغفول مانده است


به نظر من بحث مناسب سازی تقریبا در کشور مغفول مانده است به طوری که وقتی صحبت از این موضوع به میان می آید همه یاد کوچه و خیابان می افتند در حالی چنین نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان عصر امروز در مراسم روز جهانی عصای سفید ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید با اذعان به وجود مشکلاتی در بحث مناسب سازی شهری اظهار داشت: به نظر من بحث مناسب سازی تقریباً در کشور مغفول مانده است به طوری که وقتی صحبت از این موضوع به میان می آید همه یاد کوچه و خیابان می افتند در حالی چنین نیست.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه باید برای  موضوع مناسب سازی تعبیر دیگری داشته باشیم و تنها به کوچه و خیابان بسنده نکنیم، ادامه داد: اگر موضوع مناسب سازی را اجرا کردیم باید به این نقطه برسیم که آیا فردی که روشندل است به تنهایی قادر به انجام کاری است، آیا این تاکنون عملی شده است یا خیر.

وی با اذعان به اینکه در حوزه شهری و خدمات شهری نقایص شهری زیادی داریم، ادامه داد:  آنچه که ما جدید آغاز کردیم سعی شده است که برخی مشکلات رفع شود.

  فیروزفر با بیان اینکه ازآنجایی که انسان را به لحاظ توانمندی ها در حد بی نهایت آفریده شده است و مصداق بارز این موضوع زیاد است، گفت: با اعتماد به خداوند است که راه انسان به بی نهایت باز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع مناسب سازی تقریبا در کشور مغفول مانده است

موضوع مناسب سازی تقریبا در کشور مغفول مانده است