مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-18بين الملل

رژیم صهیونیستی از شهروندانش خواست تا فورا ترکیه را ترک کنند


در پی افزایش تهدیدات در میانه خشم عمومی ناشی از حمله موشکی مرگبار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی به شهروندانش توصیه کرد که ترکیه را فورا ترک کنند.

- در پی افزایش تهدیدات در میانه خشم عمومی ناشی از حمله موشکی مرگبار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی به شهروندانش توصیه کرد که ترکیه را فورا ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، شورای امنیت رژیم صهیونیستی هشدار سفر به ترکیه را به بالاترین سطح خود افزایش داده و گفته است: با توجه به اوضاع اخیر، درباره تحرکات افزایش یافته و مهاجمان تک رو به منظور هدف قرار دادن اسراییلی ها در کشورهای مختلف جهان نگرانی وجود دارد.

شورای امنیت رژیم صهیونیستی همچنین سطح خطر را برای مراکش به سطح 2 افزایش داد و مجددا از شهروندانش خواست تا از سفرهای غیر ضروری به کشورهای عربی و کشورهای هم مرز با ایران و به ویژه اردن، مصر، امارات متحده عربی و جمهوری آذربایجان اجتناب کنند.

این اخطار در حالی منتشر شده که هزاران نفر در مقابل کنسولگری اسراییل در استانبول و در پی وقوع حمله موشکی به بیمارستانی در نوار غزه که به شهادت 500 فلسطینی منجر شد، گردهم آمده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از شهروندانش خواست تا فورا ترکیه را ترک کنند

رژیم صهیونیستی از شهروندانش خواست تا فورا ترکیه را ترک کنند