مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-17بين الملل

تصمیم روسیه برای لغو پذیرش معاهده ممنوعیت آزمایش هسته ای


رییس مجلس سفلی پارلمان روسیه از تصمیم کشورش برای لغو تصویب معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته ای به دلیل نگرش غیرمسئولانه آمریکا در قبال امنیت جهانی خبر داد.

- رییس مجلس سفلی پارلمان روسیه از تصمیم کشورش برای لغو تصویب معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته ای به دلیل نگرش غیرمسئولانه آمریکا در قبال امنیت جهانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پس از درخواست چند قانونگذار و کارشناس امنیتی روس برای آنکه مسکو با هدف هشدار دادن به غرب یک بمب اتمی را آزمایش کند، در تاریخ پنجم اکتبر اعلام کرد، هنوز حاضر به گفتن اینکه روسیه باید آزمایشات هسته ای را از سر بگیرد یا نگیرد نیست.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ویاچسلاو وولودین، رییس مجلس دومای دولتی روسیه در آستانه برگزاری جلسات مناظره و رای گیری بر سر لغو تصویب معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته ای در این مجلس گفت: ما به نفع تضمین امنیت کشورمان، تصویب معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته ای را لغو می کنیم.

وولودین به این موضوع اشاره کرد که هر چند روسیه این معاهده مربوط به سال 1996 را در سال 2000 تصویب کرد، واشنگتن به دلیل نگرش غیرمسئولانه به مسائل امنیت جهانی هنوز آن را تصویب نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم روسیه برای لغو پذیرش معاهده ممنوعیت آزمایش هسته ای

تصمیم روسیه برای لغو پذیرش معاهده ممنوعیت آزمایش هسته ای