مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-11پزشكي

50 بیمارستان تهران فرسوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  علیرضا زالی روز چهارشنبه در هشتمن کنگره تخصصی و پنجمین کنگره بین المللی مدیریت بیمارستان و منابع و تجهیزات در مرکز همایش های رازی، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: علاوه بر فرسودگی 50 بیمارستان در شهر تهران، سه هزار و 200 هکتار از کالبد پایتخت هم فرسوده است که مراکز بهداشتی و درمانی در این محدوده قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  علیرضا زالی روز چهارشنبه در هشتمن کنگره تخصصی و پنجمین کنگره بین المللی مدیریت بیمارستان و منابع و تجهیزات در مرکز همایش های رازی، گفت: از مجموع 155 هزار تخت بیمارستانی، 85 درصد آنها مستهلک و قدمت بالا دارند، با توجه به اینکه تهران روی پنج گسل قرار گرفته 70 درصد بیمارستان های پایتخت قدمت بالای 40 سال دارند که با توجه به موقعیت جغرافیایی و جمعیت نیاز به نوسازی دارند.

زالی اظهار داشت: در 2 سال اخیر ، فرایند ساخت وساز بیمارستانی در کشور چالاک بوده و شاهد افتتاح مراکز درمانی در نقاط مختلف کشور هستیم و زیرساخت ها به جلو می رود.

به گفته رییس کنگره بین المللی مدیریت بیمارستان، توسعه تخت های بیمارستانی در کنار توجه به زیرساخت های بهداشتی انجام می شود و در دانشگاه های علوم پزشکی ساخت مراکز درمانی همگام با احداث مراکز بهداشتی پیش می رود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بیمارستان تهران فرسوده است

50 بیمارستان تهران فرسوده است