مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:552023-09-27سياسي

ایجاد سامانه شهدای آموزش عالی


قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس بسیج اساتید وزارت علوم گفت: سامانه زندگینامه 4200 شهید دانشجو راه اندازی شده است و بخشی از زندگی شهدای دانشجو در این سامانه قابل مشاهده است.

- قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس بسیج اساتید وزارت علوم گفت: سامانه زندگینامه 4200 شهید دانشجو راه اندازی شده است و بخشی از زندگی شهدای دانشجو در این سامانه قابل مشاهده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشید جعفرپور در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور سرلشگر پاسدار رحیم صفوی در ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: همزمان با ستاد وزارت علوم در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی نیز برنامه هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه شدن ارزش های دفاع مقدس در جامعه گفت: باز تولید فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاهها از برنامه های معاونت فرهنگی وزارت علوم است و اقداماتی نیز انجام شده است.

هفته دفاع مقدس فرصت ورق زدن آلبوم ایثار و فداکاری است به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل نیز در این آیین، در یخنانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و امنیت امروز ما نتیجه جهاد رزمندگان در عرصه نبرد و فداکاری خانواده آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه شهدای آموزش عالی

ایجاد سامانه شهدای آموزش عالی