مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-18بين الملل

اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران در محکومیت جنایات صهیونیست ها امروز برگزار می شود


اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست ساعت 15 در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ مردم انقلابی تهران در محکومیت جنایات صهیونیست ها و همچنین در حمایت از مردم فلسطین امروز برگزار خواهد شد.

در بخشی از بیانیه آمده : ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می دانیم.

 مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

 در تهران نیز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه فلسطین توسط  رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست؛ ساعت 15:00در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

 متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه       خبر حمله هولناک  و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسراییل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه  و ددمنشانه را نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران در محکومیت جنایات صهیونیست ها امروز برگزار می شود

اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران در محکومیت جنایات صهیونیست ها امروز برگزار می شود