مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30اقتصادي

67 واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در البرز تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در اجرای طرح پایش و ساماندهی واحد های صنفی مشاور املاک طی این مدت 758 واحد توسط کارشناسان اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف استان البرز بازرسی شد که بیش از 50 واحد به دلیل .

- رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان البرز گفت: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک، طی سال جاری 67 واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در این استان تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در اجرای طرح پایش و ساماندهی واحد های صنفی مشاور املاک طی این مدت 758 واحد توسط کارشناسان اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف استان البرز بازرسی شد که بیش از 50 واحد به دلیل شکایت مردمی به بازرسی اتاق اصناف البرز معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت پرونده 79 واحد متخلف در این استان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و 62 واحد متخلف نیز تذکر دریافت کردند.

وی گفت: در اجرای این طرح، صلاحیت تخصصی افراد شاغل در واحد صنفی، اعتبار قانونی پروانه کسب، نصب نرخ نامه جدید اتحادیه در محل رویت مشتریان، قرارداد های تحویل شده به مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در البرز تعطیل شد

67 واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در البرز تعطیل شد