مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-26سياسي

«اربعین» برای مردم و مسئولان کرمانشاه آزمون «اعتماد به نفس» بود


نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، با حضور خبرنگاران فعال در حوزه اربعین، به بررسی چالش های اطلاع رسانی در این حوزه پرداخت.

- اربعین برای مردم و مسئولان کرمانشاه آزمون اعتماد به نفس بود ایسنا/کرمانشاه نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، با حضور خبرنگاران فعال در حوزه اربعین، به بررسی چالش های اطلاع رسانی در این حوزه پرداخت.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، عصر امروز(چهارم مهر) در این نشست با تقدیر از عملکرد رسانه های استان در حوزه اربعین گفت: رسانه های استان تلاش خوبی در این حوزه داشتند، اما با توجه به حرکت عظیم اربعین توقع ها در این زمینه بالاست و انتظار داریم رسانه های استان هم حرفه ای تر و ویژه تر به این مسئله بپردازند.

وی یادآور شد: در ایام ربیع الاول جلسه هم اندیشی با نمایندگان رسانه های فعال در حوزه اربعین خواهیم داشت و نظرات و پیشنهادها و انتقادات آنها را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در سال آینده جویا خواهیم شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع رسانه، بر تقویت این حوزه تاکید کرد و افزود: تقویت حوزه رسانه نباید تنها به رسانه ها محدود شود و باید روابط عمومی ادارات هم در این مسئله لحاظ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین» برای مردم و مسئولان کرمانشاه آزمون «اعتماد به نفس» بود

«اربعین» برای مردم و مسئولان کرمانشاه آزمون «اعتماد به نفس» بود