مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:012023-10-15اجتماعي

آیین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین افتتاحیه اردوهای بسیج دانش آموزی راهیان بهشت تحت عنوان هم عهدی با شهدا همراه با اجتماع 2 هزار و 400 نفری دانش آموزان شهر تهران صبح امروز در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این مراسم با بیان اینکه در حقیقت سرمایه نظام همین جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: امروز افتخار داریم به صورت نمادین با تعدادی از دانش آموزان در محل بهشت زهرا در جوار حرم مطهر حضرت امام(ره) و جوار مزار شهدا حاضر شویم و با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کنیم و پای نظام و انقلاب بایستیم.

وی گفت: ما امروز در منطقه شاهد اتفاق بی بدیعی هستیم که جهان آن را تابحال تجربه نکرده است؛ اگر امروز رژیم صهیونیستی در جایگاه شکست است و از جبهه مقاومت تو دهنی خورده است به خاطر این است که مردم فلسطین از انقلاب اسلامی الگو گرفتند.

مدیرکل آموزش و پروش تهران بیان کرد: امروز اگر جهاد اسلامی و حزب الله و حماس در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی ایستاده و از آن هراسی ندارد به خاطر این است که بر اساس منویات امام(ره) و رهبر انقلاب حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد

آیین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد