مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-26سياسي

عملکرد 6 ماهه بیمه سرمد در جلسه هیات عامل مورد بررسی قرار گرفت


عملکرد 6 ماهه شرکت بیمه سرمد در جلسه هیات عامل شرکت مورد بررسی قرار گرفت، سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش نیز معرفی شد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، در جلسه عصر امروز هیات عامل، سیدمحمد مهدی بهشتی نژاد طی حکمی محسن بزرگ زاده خالد آبادی را به عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش معرفی کرد.

  بهشتی نژاد با اشاره به سوابق و تجارب سرپرست جدید معاونت بازاریابی و شبکه فروش، ارتقاء کمی و کیفی پرتفوی شرکت، تدوین استراتژی بازاریابی، تعامل سازنده با شبکه فروش و شعب شرکت و توجه به مدیریت ریسک را از مهمترین انتظارات خود از این معاونت برشمرد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت اعلام کرد این شرکت در 6 ماهه اول سال 1402 با رشد 71 درصدی حدود 21000میلیارد ریال تولید حق بیمه داشته است.

وی گفت به عبارتی دیگر، در نیمه اول سال جاری معادل 92 درصد کل حق بیمه سال گذشته تولید حق بیمه داشته ایم.

بهشتی نژاد اعلام کرد با اعمال سیاست غربالگری و پذیرش ریسکهای مطلوب و سودآور، بیمه سرمد با اتخاذ رفتاری حرفه ای در بازار بیمه؛ ارتقاء کیفیت خدمات، کسب رضایت مندی مشتریان و جامعه بیمه گذاران خود را هدف قرار داده است.

مدیرعامل بیمه سرمد نتیجه برنامه های اصلاح و بهبود شرکت را کاهش نسبت خسارت این شرکت از 65/6 درصد در 6 ماهه 1401 به 47/3درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد 6 ماهه بیمه سرمد در جلسه هیات عامل مورد بررسی قرار گرفت

عملکرد 6 ماهه بیمه سرمد در جلسه هیات عامل مورد بررسی قرار گرفت