مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-02اقتصادي

ورزشگاه بزرگ استان یزد اعتباری 3 هزار میلیاردی می خواهد


مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان این که ورزشگاه بزرگ استان یزد 3 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد، گفت: طبق برنامه تحولی ورزش و جوانان یزد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، زهیر حاجی حسینی ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: جوانان در شرایط کنونی تحت تـأثیر دغدغه های جدی زیادی هستند که موثرترین راه برای ارتباط با آنها ورزش است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در حال حاضر مطابق سیاست دولت سیزدهم، به پایان رساندن طرح های نیمه تمام در سطح استان یزد است و فعلا هیچ برنامه ای برای اجرای پروژه جدید نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان این که تا امروز بیش از 28 طرح نیمه تمام ورزشی در استان یزد وجود دارد، گفت: بهسازی مجموعه های شاخص ورزشی از دیگر اولویت های اجرایی و برنامه ریزی این اداره کل است.

حاجی حسینی بهسازی ورزشگاه شهید نصیری و مجموعه ورزشی پاکنژاد را از جمله برنامه های در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دانست و بیان کرد: برای اجرا و تکمیل ورزشگاه بزرگ استان یزد به اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تمام حوزه های مزیت دار استان یزد در این دوره مدیریت استان یزد شناسایی و برای آنها برنامه ریزی جدی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه بزرگ استان یزد اعتباری 3 هزار میلیاردی می خواهد

ورزشگاه بزرگ استان یزد اعتباری 3 هزار میلیاردی می خواهد