مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-15ورزشي

واکنش دختر ایرانی به بغل شدن توسط رونالدو


من وخانواده ام هیچ گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان دوستانه و صمیمیت و بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست - روز گذشته اخباری مبنی بر امکان شکایت از کریستیانو رونالدو پس از دیدار با فاطمه حمامی در رسانه های خارجی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ این موضوع واکنش دختر هنرمند و توان یاب ایرانی را در پی داشت و او پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد: با عرض سلام و احترام خدمت همه مخاطبین و تمامی رسانه های عزیز داخلی و خارجی متاسفانه مدتی است که افرادی بدون هیچ دلیلی حواشی بسیاری ایجاد کردند که چرا کریستیانو رونالدو من را بغل کرده و به دنبال شکایت سر خود از این شخصیت ورزشی محبوب جهان هستند.

باید به عرض تان برسانم من وخانواده ام هیچ گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان دوستانه و صمیمیت و بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست.

من از طریق همین صفحه رسمی خودم تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می کنم و از صمیم قلبم رونالدو را دوست دارم و برایش از خدا بهترین هارو می خوام.

نیت و ذاتش پاکه و از خدا هم ممنونم که آرزوی من را برآورده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دختر ایرانی به بغل شدن توسط رونالدو

واکنش دختر ایرانی به بغل شدن توسط رونالدو