مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-15ورزشي

رییسی: عامل ظلم امروز به بشریت کسانی هستند که چشم دل و بینش انسانی ندارند


آنچه که امروز در دنیا از ظلم و ستم به بشریت در حال وقوع است، عاملیت کسانی است که چشم سر دارند، اما چشم دل و بینش انسانی ندارند و صدها کودک بی گناه را به خاک و خون می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی صبح امروز یکشنبه به مناسب روز جهانی عصای سفید میزبان جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جامعه کم بینایان و نابینایان کشور بود و در جلسه ای پای صحبت آنان نشست و مسائل و مشکلات آنان را جویا شد.

 رییسی در این جلسه ضمن تبریک این روز به جامعه کم بینایان و نابینایان، به تفاوت میان کسانی که دچار نقص در بینایی هستند و کسانی که به کوردلی مبتلا شده اشاره کرد و افزود: نابینا کسی نیست که چشم سر ندارد، بلکه نابینا کسی است که چشم دل ندارد، دوست و دشمن را تشخیص نمی دهد و تفاوت نفع و ضرر را نمی فهمد.

رییس جمهور با بیان اینکه در دنیای امروز چه بسیار کسانی هستند که چشم سر دارند، اما حقیقت ظلم و ستم به هم نوع خود را نمی بینند، تصریح کرد : آنچه که امروز در دنیا از ظلم و ستم به بشریت در حال وقوع است، عاملیت کسانی است که چشم سر دارند، اما چشم دل و بینش انسانی ندارند و صدها کودک بی گناه را به خاک و خون می کشند.

این نمونه ای از مواردی است که از انسانیت فقط به شکل انسان بودن بسنده شده و ماهیت انسانی به فراموشی سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عامل ظلم امروز به بشریت کسانی هستند که چشم دل و بینش انسانی ندارند

رییسی: عامل ظلم امروز به بشریت کسانی هستند که چشم دل و بینش انسانی ندارند