مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-02سياسي

مشارکت 125 میلیارد تومانی در طرح نهضت ملی مسکن تا ثبت 312 وقف جدید در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از مشارکت 125 میلیارد تومانی اوقاف در طرح نهضت ملی مسکن و ثبت 312 وقف جدید و صدور بیش از 6 هزار سند اجاره جدید در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته وقف که در سالن اجتماعات امامزاده عباس (ع) مرکز استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وقف با اشاره به روایتی از بزرگان و علمای کشور درباره امامزادگان، اظهار کرد: در صورت نشناختن امامزادگان بخشی از فرهنگ شیعه ناقص مانده است، همچنین امامزادگان یکی از مولفه های تاثیرگذار در اهمیت و مشی ائمه اطهار (ع) هستند.

وی با بیان اینکه کسی که بتواند فرهنگ نوع دوستی و همدلی وقف را ترویج بدهد قعطا خودش جزو واقفین است، نقش اصحاب رسانه را در حوزه وقف بسیار موثر و جدی دانست.

حجت الاسلام حیدری جناسمی از 312 وقف جدید در مازندران در سال های اخیر خبر داد و گفت: بعد از شهادت شهید فخری زاده اولین وقف در مازندران انجام شد، همچنین با وقف ساختمان چهار طبقه بچه های آسمان نور در شهرستان نور شاهد بهره دانش آموزان از سراسر کشور از این مرکز وقفی هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به فعالیت های اوقاف استان در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: برگزاری 157 محفل انس با قرآن در حوزه اداری ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 125 میلیارد تومانی در طرح نهضت ملی مسکن تا ثبت 312 وقف جدید در مازندران

مشارکت 125 میلیارد تومانی در طرح نهضت ملی مسکن تا ثبت 312 وقف جدید در مازندران